26 lipca 2016

DKNY – zielone jabłko młodości

DKNY oznacza niewymuszoną modę w miejskim charakterze. Ta znana marka weszła na rynek w roku 1989 i dzisiaj zalicza się do grona najważniejszych domów mody na świecie. DKNY ucieleśnia energię i duszę Nowego Yorku. Styl DKNY to młodość, zuchwałość i duch czasu. Zapachy DKNY są stworzone dla wszystkich, którzy korzystają z życia pełnymi garściami i nie stronią od intensywnych przeżyć.

DKNY_be delicious 4

Historia

DKNY be Delicious stworzony w 2004 roku, jest jednym z najlepiej sprzedających się zapachów na świecie – co minutę sprzedawane są 2 „jabłka”. Marka ta, jako pierwsza wydobyła wyśmienity sok z jabłka tylko dla jego zapachu i efekty były bardzo kuszące. Świat od razu zwrócił na to uwagę. Ponad 10 lat później, w nowej kampanii reklamowej z Abbey Lee reprezentuje świeżą i seksowaną kobietę DKNY be Delicious, natomiast zapach ten jest bardziej urzekający niż kiedykolwiek wcześniej.

DKNY_be delicious 3

DKNY be Delicious zawiera wyjątkowy zapach amerykańskiego jabłka stworzony wyłącznie dla DKNY. Zapach odkrywa energetyczną mieszankę wilgotnego, zielonego ogórka i musującego grejpfruta, podczas gdy magnolia nadaje zwiewnego charakteru. Odrobina egzotycznej tuberozy połączona z białą konwalią, różą i fiołkiem dodaje świeżego, kwiecistego charakteru. Na zakończenie delikatne dodatki drewna sandałowego, jasnego drzewa i białego bursztynu zwiększają świeżą zmysłowość.

DKNY_be delicious 2DKNY_be delicious 1


artykuły redagowane przez

Wszystkie artykuły na ten temat URODA

Ein Kommentar

  1. adrianna

    Uwielbiam te kosmetyki. Pieknie pachną, są trwałe i powiem szczerze ze już zakupiłam prezenty na święta własnie składające sie z tych kosmetyków.

komentarze

* obowiązkowe