4 grudnia 2015

Nowy zapach Chloé Signature Eau de Toilette

Siedem lat temu narodziła się pewna niezwykła róża.

Zmysłowa i pudrowa, o delikatnym, nowoczesnym, wyjątkowym zapachu.

Zapachu niczym druga skóra.

 

Dzisiaj Chloé rozpoczyna nowy rozdział w swojej historii. Jej nowa, kompozycja kwiatowa to niepowtarzalna wariacja wokół białej róży. Zaraz po Chloé Eau de Parfum, l’Eau de Chloé oraz Roses de Chloé narodził się nowy, delikatny zapach – Chloé Eau de Toilette.

 

WARIACJA WOKÓŁ BIAŁEJ RÓŻY

Dla Chloé Eau de Toilette delikatność jest symbolem ponadczasowej elegancji. Dlatego nowy zapach Chloé czerpie z bogactwa swoich poprzedniczek. Już od pierwszych nut wyróżnia go jednak wyjątkowa świeżość. Tak, jak przy poprzednich zapachach Chloé, bazą nowej Chloé Eau de Toilette jest róża – tym razem jednak przybiera nową formę: lżejszą, bardziej miękką i delikatną niż kiedykolwiek. 

 

Michel Almairac – perfumiarz, który stworzył ponadczasową Chloé Eau de Parfum oraz jej kolejne wcielenia, tym razem marzył o świeżym, lekko piżmowym, kwiatowym zapachu – delikatnym, ale zarazem tajemniczym. Razem z Sidonie Lancesseur wyczarował kompozycję opartą na absolucie z białej róży. Wokół niej perfumiarze wspólnie ułożyli wyjątkowy bukiet, dodając bergamotkę, która nadaje zapachowi osobliwości oraz świeży akcent w postaci fuzji magnolii i gardenii.  Na koniec pąki białej róży, rozkwitające w kroplach porannej rosy, zostały zmieszane z aksamitnym piżmem, które nadało całej kompozycji niesamowitej miękkości.

 

FLAKON DELIKATNY JAK ŚWIATŁO

Chloé Eau de Toilette pozostaje wierna ponadczasowemu flakonowi, wspólnemu dla całej linii Signature. Inspiracją do jego stworzenia była charakterystyczna dla marki Chloé zwiewna, plisowana spódnica. Flakon jest zakończony białą wstążką, będąca uosobieniem głównej nuty zapachu – ponadczasowej, białej róży.

 Gutenberg Networks

IKONICZNA KAMPANIA

Międzynarodowej sławy aktorka i modelka Dree Hemingway, która została twarzą zapachu Chloé Eau de Toilette, uosabia śmiałość ducha i naturalną kobiecość, tak charakterystyczne dla zapachów Chloé. Dree jest spontaniczna, a jej urok bierze się z wyjątkowego wyczucia elegancji i miejskiego szyku. Najnowsza kampania, stworzona przez utalentowany duet holenderskich fotografów Inez and Vinoodh ukazuje Dree taką, jaka jest naprawdę: autentyczną, delikatną, zmysłową. Czarno-białe fotografie nawiązują do kampanii reklamowej pierwszego zapachu Chloé Eau de Parfum, stworzonej przez Inez and Vinoodh ponad siedem lat temu. Urzekająco urocza, z rozpuszczonymi włosami i nagą skórą Dree doskonale wyraża nowoczesną kobiecość:

 

dziewczynę wolną od wszelkich sztuczności i narzuconych konwenansów…

dziewczynę, która ma w sobie niesamowitą radość życia…

… dziewczynę Chloé.

nr 39_chloe


artykuły redagowane przez

Wszystkie artykuły na ten temat Trendy, TRENDY

komentarze

* obowiązkowe